poniedziałek, 19 maja 2014

Galaretki Winiary od Durszlaka.

Otrzymałam miłą paczkę od Durszlaka(www.durszlak.pl),w której znalazły się owocowe galaretki Winiary.


Galaretki są w trzech smakach-o smaku truskawkowym oraz o smaku arbuzowym i jagodowym(smaki edycji limitowanej).


W paczce było po trzy galaretki z każdego smaku,czyli w sumie dziewięć galaretek.Robi się coraz cieplej,a galaretka to zawsze dobra opcja na coś słodkiego,szybki deser w letni czas.Z pewnością owe galaretki długo się u mnie nie nabędą.Jestem ciekawa tych dwóch nowych smaków,truskawkę bardzo lubię,ale już ją znam,a zastanawia mnie jak smakuje galaretka arbuzowa i jagodowa.Mam nadzieję,że dostanę także jakiegoś natchnienia,by przygotować z otrzymanych galaretek coś ciekawego, słodkiego, zwłaszcza,że na Durszlaku zorganizowana jest specjalna akcja konkursowa,w której można dodawać przepisy prezentujące smakowite i pomysłowe wykorzystanie galaretek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz