poniedziałek, 16 czerwca 2014

Współpraca z Harvest Foods.

Nawiązałam nową ciekawą,smaczną i słodką współpracę,a mianowicie mam możliwość testować wyroby,ciasteczkowe wytwory marki,firmy Harvest Foods(http://www.harvestfoods.eu/index.php).Firma specjalizuje się w wytwarzaniu ciasteczek,ale w ich ofercie znajdziemy także granolę i brownie.Ja otrzymałam do degustacji ciasteczka i jako ciasteczkowy powtór i ludź o słodkich zębach jestem bardzo zadowolona z otrzymanej przesyłki.

Otrzymałam 6 sztuk sporej wielkości ciasteczkek,a właściwie ciach,bo ich rozmiary są naprawdę pokaźne,solidne.Każde ciastko ma inny smak,jest innego rodzaju.Mam możliwość spróbować ciasteczka z kokosem,z kawałkami jabłka,ciasteczka o dwóch smakach"fifty fifty",ciasteczka podwójnie czekoladowego, ciasteczka z kawałkami czekolady i ciasteczka bezcukrowego.
Ciasteczka są robione ręcznie,z naturalnych i lokalnych surowców, nie mają dodatku konserwantów,sztucznych barwników,czy aromatów. Już zaczęliśmy próbować ciastka,długo się nie zadomowią,bo są naprawdę pyszne,zatem wkrótce pojawi się ich recenzja,szersza prezentacja.

Zachęcam do zajrzenia na stronę firmy:http://www.harvestfoods.eu/index.php,można na niej dowiedzieć się więcej o samej marce i jej produktach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz