piątek, 4 października 2013

Współpraca z firmą NMR.

W ramach niedawno nawiązanej współpracy z firmą NMR będę testowała ich produkty i dzieliła się opinią o nich.Firma NMR to producent naturalnych przypraw,która działa od 1991,a swoją siedzibę posiada w Siedlcach.Więcej informacji o firmie i jej ofercie tutaj: http://przyprawynmr.pl
Jeszcze nigdy nie miałam okazji korzystać w przypraw tej firmy,więc chętnie się z nią zapoznam i wypróbuje jej produktów,które na pierwszy rzut oka wydają się być dobrej jakości.
W paczuszce od firmy otrzymałam 9 opakowań przypraw,dostałam przyprawę do grzańca(będzie jak znalazł na ową porę roku),czosnek niedźwiedzi,czubrycę zieloną,zieloną posypkę,zioła do pizzy(mam nadzieję,że zmotywują mnie,by wreszcie zrobić domową pizzę),nitki chilli,pieprz kubeba w ziarnach(który bardzo mnie zaciekawił), przyprawę do karkówki oraz pomidory z bazylią i czosnkiem.


Wszystkie przyprawy bardzo mi się przydadzą i z pewnością nie będę miała problemu z ich spożytkowaniem.Już"dorwałam"się do niedźwiedziego czosnku,bardzo przydał się do obiadu,efektami wykorzystania owego czosnku podzielę się już wkrótce.W paczce do przypraw dołączony był także niebieski fartuszek z logo firmy,też się bardzo przyda,bo ja wiecznie przy tym gotowaniu ufajdana jestem jak dziecko 5 letnie,a to w mące,a to w soku pomidorowym,a to w kakao,albo dżemie.Składam hołd mojej pralce i proszkowi do prania,że to wszystko dopiera.Ale co tam bałagan i kuchenne zabrudzenia liczy się frajda z kuchennych poczynań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz