wtorek, 1 października 2013

Współpraca z firmą Royal Brand.

Pochwalę się kolejną współpracą tym razem z marką Royal Brand.Bardzo cieszę się z tej współpracy i ciekawa jestem efektów testowania produktów owej firmy,gdyż słyszałam,czytałam o niej wiele dobrych opinii,zatem chętnie wyrobię sobie własne zdanie na temat jej oferty.Royal Brand to firma specjalizująca się produkcji przypraw, gotowych mieszanek przyprawowych do dań,są także makarony,czy wszelakie inne produkty spożywcze,produkty przyrządzone na bazie trufli,oferta jest bardzo szeroka, bogata,możemy w gamie produktów odnaleźć świetnej jakości typowe,powszechne przyprawy,artykuły,jak i te rzadziej spotykane, unikatowe.Firma istnieje już od 20 lat, współpracuje z dostawcami z całego świata,została uhonorowana wieloma nagrodami i stale rozszerza swój asortyment,działalność.
Więcej informacji o firmie i jej ofercie: www.royal-brand.pl

Otrzymałam od firmy Royal Brand sporą paczkę z bardzo zadowalającą zawartością.

W paczce znalazło się 11 opakowań z różnorakimi mieszankami przypraw.Dostałam:mieszankę przypraw do kwaśnicy,do grilla o smaku piwa,grilla barbecue,mieszankę przypraw do grilla gaucho steak, mieszankę do smażonej wieprzowiny z dymką,do strogonowa,do dziczyzny,kurczaka po węgiersku,ryby w sosie cebulowym z szafranem,do jajecznicy z pieczarkami i do makaronu z warzywami "po indonezyjsku". Czeka mnie zatem wielkie testowanie.Cieszę się,że będę miała okazję popróbować nowych smaków,dań i na własnym podniebieniu przetestować wytwory tak uznanej marki.

4 komentarze: