wtorek, 14 kwietnia 2015

Przesyłka od firmy Diamant.

Jeszcze przed Świętami Wielkanocnymi kurier zawitał do mnie ze słodką przesyłką od firmy Diamant(http://www.diamant.pl).Była to zupełnie niespodziewana i nieoczekiwana paczka,przesyłka,taki słodki upominek zapewne od Wielkanocnego Zająca(Kicaka :)).Kiedyś była opcja współpracy między moim blogiem,a firmą Diamant,ale wszystko było na etapie bez konkretów odwieszone na kiedyś tam,a tu proszę zupełnie znienacka taka paczucha.


W paczce znalazły się:

- cukier puder(spora tuba wygodna w użyciu,bo posiada pokrętło z dziurkami,dzięki któremu łatwiej jest cukru używać,możemy pudrować bezpośrednio z tuby bez konieczności przykładowo używania siteczka)
- cukier cynamonowy(świetny do jabłek zapiekanych pod kruszonką-do innych słodkości zapewne też,ale w jabłkach pod kruszonką nagminnie go wykorzystuję,ten cukier także jest w poręcznej tubie z wieczkiem z dziurkami,co usprawnia jego używanie)
-syrop trzcinowy złocisty(w plastikowym,zamykanym opakowaniu z dziurką,dzięki czemu można go wyciskać bezpośrednio z pojemnika,co ułatwia korzystanie z niego,świetnie nadaje się do słodzenia napojów-kawy,herbaty,a także do polewania placuszków,racuszków,a także do wszelakich innych deserów)
-cukier w kryształkach(estetycznie i urokliwie zapakowany w woreczek ze wstążeczką,ja głupia na początku,w pierwszej chwili nie wiedziałam do czego służy,z czym to się je,byłam już nawet bliska wyrzucenia owego woreczka,ale sprawdziłam organoleptycznie,że to słodkie,zjadliwe i przydatne w wykorzystaniu)
- mała porcelanowa miseczka(tak mi się wydaje,że wykonana z "porcelonopodobnego"tworzywa,ekspertem w tej dziedzinie nie jestem) o fajnym kształcie wypełniona pysznymi cukierasami firmy Wawel (cukierki już dawno zniknęły,a miseczka została,przyda się z pewnością,będzie użyteczna chociażby jako miseczka na dipy,sosiki domowej produkcji)

W paczce znalazła się także sympatyczna karteczka z życzeniami od firmy:


Produkty firmy Diamant są mi znane,lubię je,są bardzo dobrej jakości i chętnie po nie sięgam,zatem nadesłana paczka jest jak dla mnie bardzo trafiona i z pewnością smakowicie ją spożytkuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz