czwartek, 8 stycznia 2015

Pasta z tuńczyka,cebulki i ogórków konserwowych firmy Orzech.

Pasta na kanapki,świetnie smakuje z ulubionym pieczywem,czy z wszelakimi krakersami,bądź chrupkim pieczywem,ryżowymi waflami.Taka pasta będzie świetnym dodatkiem do kanapek na śniadanie,kolację,czy w ramach przekąski.Do pasty dodałam ogórki konserwowe,które dostałam w ramach współpracy z firmą Orzech(http://www.orzech.com.pl/katalog.php?grupa=7&lang=pl).

Składniki:

- 1 puszka tuńczyka w oleju roślinnym
- 4 ogórki konserwowe firmy Orzech
- 0,5 cebulki
- 1 łyżka majonezu
- pieprz czarny mielony

Wykonanie:

Tuńczyka z puszki odsączyć z zalewy,nieco rozdrobnić widelcem i przełożyć go do miseczki.Cebulkę(niezbyt dużej wielkości)obrać i w miarę drobno pokroić w kostkę.Dodać pokrojoną cebulkę do tuńczyka. 


Ogórki pokroić w niezbyt dużą kosteczkę i dodać je do miseczki z tuńczykiem i cebulką.Do wszystkich składników umieszczonych w misce dodać majonez oraz szczyptę pieprzu.  

Wszystko wymieszać.Do pasty nie dodawałam już soli,z przypraw użyłam tylko pieprzu,tuńczyk jest jak dla mnie odpowiednio słony,więc wedle mojego smaku już nie było potrzeby,by więcej pastę dosalać,bo owy tuńczyk,jak i pozostałe składniki zapewniły jej odpowiednio słony i wyrazisty smak,ale jak ktoś lubi bardziej słone jedzenie to może do pasty dodać szczyptę soli.

Taką pastę można także przygotować z makrelą zamiast z tuńczykiem,u mnie wygrało lenistwo-nie chciało się obskubywać makreli z ości,a że miałam puszkę tuńczyka to się nim posiłkowałam i wyszło pysznie i wyraziście w smaku.

Do pasty dodałam ogórki firmy Orzech(http://www.orzech.com.pl/ofirmie.php).


Na zdjęciu już tylko pusty słoik po ogórkach,co potwierdza to,że ogórki były pyszne zatem ekspresowo znikły.Takie ogórki to świetny dodatek kanapek,dań obiadowych,czy wszelakich past lub innych posiłków.Ogórki były pysznie doprawione,miały świetny smak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz