czwartek, 15 stycznia 2015

Drink "Mojito".

Bardzo dawno,dawno temu robiłam tego drinka,ale gdzieś mi się zawieruszyły zdjęcia i zupełnie o nim zapomniałam i długo po tym,jak został przygotowany go publikuję.Ale w sumie teraz w czasie karnawału, w okresie wszelakich domowych imprez,przyjęć karnawałowych przepis na tego drinka będzie jak najbardziej adekwatny.Do drinka dodałam kilka kropli syropu "Kubańskie Mojito", który otrzymałam od firmy Excellence(http://www.syropy.eu).

Składniki:

- 3 kieliszki rumu
- mineralna woda gazowana
- 1,5 łyżeczki brązowego cukru
- 0,5 limonki
- liście mięty
- 3 kostki lodu
- kilka kropli syropu Excellence"Kubańskie Mojito"

Wykonanie:

Limonkę i miętę umyć,opłukać.Połowę limonki pokroić w niezbyt małe kawałki(na przykład na ćwiartki)i przełożyć pokrojoną limonkę do szklanki.Do szklanki,do limonki wsypać brązowy cukier i nieco rozgnieść go z limonką,by limonka puściła sok,który wymiesza się z cukrem.Do limonki z cukrem dolać rum i dodać liście mięty.Do drinka dodać także kilka kropli syropu Excellence"Kubańskie Mojito".Resztę szklanki uzupełnić mineralną wodą gazowaną.Zamieszać drink i dodać do niego kostki lodu.


Ten drink kubańskiego pochodzenia,nazywany jako "Mojito"lub "Mohito",to bardzo przyjemny w smaku trunek.Jest bardzo orzeźwiający i aromatyczny,przyjemnie się go sączy.Oczywiście ilość rumu można sobie indywidualnie regulować dolewając go mniej tudzież więcej, podobnie jak pozostałe składniki można dozować,dawkować wedle potrzeby i uznania.

Do drinku dodałam syrop Excellence"Kubańskie Mojito",który dodatkowo ciekawie dosmaczył drinka,podkręcił jego smak i powodował,że owa alkoholowa mikstura miała bardziej bogatą,ciekawszą smakową nutę.


Jest to syrop dostępny w wielu marketach w metalowej puszce o pojemności 700ml z praktycznym"korkiem niekapkiem".Syrop ten można dodawać do wszelakich drinków,jak i do herbaty,czy koktajlu lub po prostu można przygotować z niego napój mieszając go z wodą.W każdym wariancie smacznie się sprawdzi.

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie mój ulubiony drink!! Pozdrawiam i zapraszam również do naszego kulinarnego świata

    OdpowiedzUsuń