wtorek, 9 czerwca 2015

Sałata na słodko.

Jadłam kiedyś sałatę w wersji innej niż standardowo,czyli na słodko zamiast na słono i bardzo mi wtedy smakowała,więc mając sporo sałaty w domu postanowiłam ponownie przygotować sałatę na słodką nutę.


Składniki:

- sałata
- jogurt naturalny
- cukier biały
- sól

Wykonanie:

Sałatę dowolnej odmiany(ja miałam trochę masłowej i trochę lodowej) i w ilości wedle swojego zapotrzebowania opłukać,odcisnąć z wody i porwać na nieduże kawałki wprost do miski.


Do sałaty dolać jogurt naturalny(który także można zastąpić śmietaną,jogurtem greckim,kefirem,czy też maślanką),dodać szczyptę soli oraz dosypać cukier w ilości wedle własnego uznania i smaku.


Sałatę wymieszać i jeść jako lekką przekąskę,czy też dodatek do dowolnego posiłku.

Taka sałata to ciekawa odmiana,urozmaicenie klasycznej sałaty z jogurtem,śmietaną.Ma oryginalny smak,który mi bardzo odpowiada.Warto czasami wypróbowywać,przygotowywać pewne potrawy,posiłki,które przykładowo klasycznie mają słony smak w wersji na słodko,bo efekt takiej kombinacji może być interesujący i zadowalający.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz