sobota, 19 lipca 2014

Współpraca z AGRO-WODZISŁAW.

Dotarła do mnie mega paczka z nowej współpracy z firmą AGRO-WODZISŁAW(http://www.agro-wodzislaw.pl).Firma zajmuje się produkcją wszelakich deserów,dodatków do wypieków i słodkości (galaretek,budyni,kisieli,w ich ofercie znajdują się też proszki do pieczenia,cukry waniliowe,bita śmietana w proszku,przyprawa do piernika,żelatyna,soda oczyszczona,czy kwasek cytrynowy).Bardzo ciekawym produktem w ofercie firmy jest Pesso-zbożowy produkt wytworzony wyłącznie z naturalnych składników,który jest kategoryzowany jako beztłuszczowy makaron instant.


AGRO-WODZISŁAW zaszalał.Otrzymałam od firmy mnóstwo produktów,ciężko je było sfotografować.Każdy produkt jest inny i każdy zaciekawia. Wszystkie produkty bardzo mi się przydadzą,mam już kilka pomysłów jak je pysznie wykorzystać głównie na słodko do wszelakich deserów, zatem zabieram się do pracy i na łamach bloga na dniach mam nadzieję podzielić się już jakimiś smakowitymi wytworami.

1 komentarz:

  1. dużo tego ;) najlepsze są te galaretki takie kolorowe :D w sam raz do letnich deserów

    OdpowiedzUsuń