poniedziałek, 26 listopada 2012

Ekspresowe gofry.

Robi się je szybko,są w sam raz na niedzielne śniadanie,nie wymagają spędzenia całego poranka w kuchni. 


Składniki: 

- 2 szklanki mąki
- 2 szklanki mleka
- 2 jajka
- 0,5 szklanki oleju
- 1 łyżka proszku do pieczenia
- szczypta soli
- cukier waniliowy
- banany
- nutella 
- bita śmietana

Wykonanie: 

Do jednego naczynia wsypuję mąkę,wlewam mleko,wbijam jajka, dolewam olej oraz dodaję proszek do pieczenia,cukier waniliowy i sól.Mieszam wszystkie składniki trzepaczką,aż powstanie jednolita mas bez grudek. 

Chochelką wlewam ciasto na rozgrzaną gofrownicę.Czekam,aż gofry urosną i się zarumienią,czyli ugofrują się do oczekiwanego stanu. 


Ja swoje gofry posmarowałam nutellą,na to napryskałam bitą śmietanę i dodałam do niej plastry banana.Oczywiście dodatki można sobie komponować dowolnie.Z podanej porcji wyszło mi 11 chrupiących gofrów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz