wtorek, 17 września 2013

Jabłkowy serek wiejski z orzechami.

A tutaj już szybki pomysł na wmieszanie jabłka do nabiału, zestawiając owy owoc ze zdrowym serkiem wiejskim zawierającym dużo białka.Było to moje śniadanie,któremu przypisałam łatkę "dietetyczne".
Składniki:

- 200g serka wiejskiego
- 0,5 dużego jabłka
- 2 łyżeczki dżemu jabłkowego
- 1 łyżka orzechów włoskich
- 1 łyżka orzechów laskowych

Wykonanie:

Serek wiejski przełożyć do miski.Dodać do niego pokrojone w kostkę jabłko i rozdrobnione nieco orzechy.


Dodałam pokrojone jabłko ze skórką,nie obierałam go,bo w skórce jest masa witamin.Do wszystkich składników umieszczonych w miseczce dodać dżem jabłkowy.

Całość zamieszać i  można się zajadać.


Szybko,a smacznie,pożywnie i jednocześnie lekko.Jak dla mnie taka miseczka to propozycja na smakowite,słodkie,owocowe i pożywne śniadanie.Delikatny serek wiejski,soczyste jabłko i chrupiące orzechy to pyszne połączenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz