czwartek, 12 września 2013

Współpraca z EMAKO.

Udało mi się nawiązać współpracę z internetowym sklepem EMAKO(http://emako.pl).Sklep w swojej ofercie posiada liczne ciekawe i przydatne akcesoria,gadżety  zarówno do kuchni,jak i ogólnie wszelakie dodatki do mieszkania,dekoracje.Można znaleźć w asortymencie sklepu przedmioty zarówno praktyczne,jak i pełniące rolę ozdoby wnętrza.Produkty oferowane na stronie świetnie także sprawdzą się w ramach prezentu,gdy chcemy oferować komuś coś jednocześnie przydatnego i ciekawego.Miałam duży problem co wybrać dla siebie ze sklepu,bo przeglądając poszczególne działy,oferty okazywało się,że najchętniej wybrałabym wszystko,wszystko mi się podobało i oczywiście wydawało się niezmiernie przydatne.Jednak racjonalność musiała wziąć górę i musiałam ograniczyć się do jakiegoś konkretnego wyboru.Jako kawowa maniaczka wybrałam ciśnieniowy zaparzacz do kawy,urokliwy kawowy czajniczek oraz ostrzałkę do noży i nożyczek,bo przecież tępym,nie naostrzonym nożem wiele w kuchni się nie zdziała.Będę zatem testowała oba przedmioty i dzieliła się opinią o nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz