środa, 19 lutego 2014

Degustacja Vege Pasty węgierskiej Polsoji.

Zaczęłam już smakowanie produktów otrzymanych w ramach współpracy z Polsoją(http://polsoja.com.pl).Na pierwszy"rzut"poszła węgierska Vege Pasta w 100% roślinna.


Pasta jest całkowicie wyprodukowana z surowców roślinnych,które nie były poddawane modyfikacjom genetycznym.Jest to produkt o niskiej zawartości cukru,a bogaty w cenne dla zdrowia białko roślinne i błonnik pokarmowy.Opakowanie ma masę 115g.Całe opakowanie zawiera nieco ponad 200kcal,a przeciętna szacowana porcja pasty(około 1/4 opakowania)ma 54kcal.Produkt zaleca się wykorzystywać do smarowania wszelakiego pieczywa,a także jako nadzienie.

Ja w ramach drugiego śniadania przygotowałam dla siebie kanapkę z tą pastą.

Pasta ma intensywny kolor i przyjemnie,zachęcająco pachnie.Widać w niej kawałki rozdrobnionych warzyw(papryki,pomidorów i ogórka konserwowego).Pasta wygodnie się rozsmarowuje i jest bardzo wydajna.


Przygotowałam kanapkę z pastą i świeżym ogórkiem na razowym chlebie,tak na szybko,jako w miarę lekką przekąskę.Pasta bardzo mi zasmakowała.Ma wyrazisty smak,jest przyjemnie pikantna, odpowiednio doprawiona.Pasta zapewnia kanapce pyszny i zdecydowany smak.Pasta z pewnością będzie świetnie smakowała także na kanapce z innymi dodatkami,różnorakimi warzywami, serem.Taka pasta to świetna alternatywa dla wszelakich mięsnych pasztetów do rozsmarowywania,różnych past,czy masła.Po otworzeniu pastę szczelnie przykryć doczepioną do opakowania aluminiową folią i przechowywać w lodówce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz