sobota, 15 lutego 2014

Współpraca z Polsoją.

W tym tygodniu kurier dostarczył mi ciekawą paczkę.Były w niej produkty Polsoji,z którą nawiązałam współpracę.Jestem ciekawa efektów testowania otrzymanych artykułów.

Polsoja to firma działająca od 1993 roku specjalizującą się w produkcji i popularyzacji wyrobów sojowych,pochodzących jedynie z surowców roślinnych.Polsoja oferuje szeroką gamę produktów,w swoim asortymencie posiada różne pasty,wszelakie wędliny,parówki i kiełbaski sojowe,tofu,a także tortellini z tofu wędzonym oraz mrożone nuggety i sznycle.Wszystkie produkty Polsoji są wegetariańskie,to świetne wyroby dla osób nie jedzących mięsa oraz tych,które chcą odżywiać się zdrowo i jeść wartościowe produkty o znakomitej jakości.Produkty Polsoji można kupić w większości supermarketów oraz w sklepach ze zdrową żywnością i w wielu sklepach internetowych.Więcej informacji na stronie (http://polsoja.com.pl).

Ja do testów,degustacji otrzymałam:
- 3 wegetariańskie pasty(pasztet sojowy tradycyjny,vege pastę francuską i vege pastę węgierską)
- opakowanie wędliny sojowej o smaku wędzonego salami
- parówki sojowe classic
- vege kiełbaski grillowe białe
- tortellini z wędzonym tofu


Niektóre produkty wykorzystam do bezpośredniego spożycia,do kanapek,a z niektórymi postaram się przygotować jakieś smakowite posiłki.Ciekawa jestem smaku otrzymanych wyrobów,bo wcześniej jadłam artykuły tej firmy jedynie dwukrotnie(i byłam zadowolona ze smakowych wrażeń).Miło zatem będzie sobie to pozytywne smakowanie przypomnieć i podegustować owe smakowitości Polsoji.

1 komentarz:

  1. Gratuluję współpracy, bo Polsoja rzeczywiście robi smakowitości :-)

    OdpowiedzUsuń