wtorek, 11 lutego 2014

Koktajl jabłkowy.

Propozycja na szybki w przygotowaniu,smaczny i zdrowy koktajl w ramach śniadania,II śniadania,podwieczorku,lekkiego deseru,bo to taki koktajl,który będzie dobrą opcją w sumie na każdy posiłek właściwie jedynie poza obiadem.

Składniki:

- 2 jabłka
- 250g kefiru
- 2 łyżki rodzynków
- 1 łyżka brązowego cukru
- cynamon

Wykonanie:

Jabłka pokroiłam na mniejsze części i pozbawiłam gniazd nasiennych(nie obierałam ich ze skórek,bo w skórce jest dużo witamin).Przełożyłam pokrojone jabłka do pojemnika.


Do jabłek dodałam rodzynki,brązowy cukier i szczyptę cynamonu.


Wszystkie składniki zalałam kefirem.


Całość zmiksowałam blenderem.


Przelałam gotowy koktajl do szklanki i konsumowałam go ze smakiem.

Koktajl jest gęsty,zawiesisty,przez co także sycący.Nadaje się do jedzenia łyżeczką.Ma przyjemny smak,który można określić jako szarlotkowy,porównać do posmaku szarlotki.To ekspresowa, lekka,słodka przekąska.Taki koktajl doda nam witamin i pozytywnie wpłynie na trawienie,a do tego jest pyszny i treściwy,czyli same profity z przygotowania i konsumowania takiej mikstury.

1 komentarz: