poniedziałek, 14 stycznia 2013

Sałatka z kapusty pekińskiej,fety i tuńczyka.

Kiedyś rzadko korzystałam,a właściwie należałoby powiedzieć,że w ogóle, z kapusty pekińskiej w kuchni, gotowaniu, do różnorakich posiłków. Natomiast od pewnego czasu zaprzyjaźniłam się z koleżanką pekinką i używam jej w różnych wariantach. Każde wykorzystanie przynosi zadowalający efekt, zawsze udaje się przyrządzić coś smacznego, wypróbować, czy skombinować przepis do którego potem wielokrotnie wracam.Tym razem kapusta pekińska została dodana do sałatki, będąc pokrojoną i pożartą.A w sałatce obok kapusty występuje równie smakowite towarzystwo. 

Składniki: 
- 1 średnia kapusta pekińska
- 1 kostka sera fety
- 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
- 2 czerwone cebulki
- majonez
- pieprz
- suszona nać pietruszki

Wykonanie:

Kapustę pokroiłam na mniejsze kawałki i przełożyłam do miski.



Fetę i czerwoną cebulkę pokroiłam w kostkę i także dodałam do kapusty.



Tuńczyka odsączyłam z zalewy i rozdrobniłam.Dodałam tuńczyka do reszty składników. 


Do wszystkich składników dodałam majonez.Wszystko posypałam pieprzem i suszoną natką pietruszki.


Całość dokładnie wymieszałam.


Sałatka od razu jest gotowa do spożycia.Mało przy niej pracy,a jest smaczna i sycąca. Wymaga użycia niewielu składników, niewiele też trzeba się wysilić podczas jej doprawiania, bo wszystkie składniki mają swoje wyraziste, specyficzne smaki zatem doprawiamy pieprzem i suszoną natką pietruszki jedynie odrobinę.

1 komentarz:

  1. Miałam w lodówce tylko i wyłącznie te składniki i z pewną dozą dystansu robiłam tą sałatkę ale jest świetna!! Po prostu pyszna i taka prosta! Dzięki :)

    Zapraszam na mój blog:http://komysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń