poniedziałek, 17 grudnia 2012

Tradycyjny schaboszczak.

Tłukłam się w kuchni i wyszedł z tego schabowy, taki tradycyjny, typowy, nie wymagający obszernego wywodu na swój temat, czyli tak po krótce :było szybko, prosto, treściwie i smacznie.

Składniki:

- 2 kawałki, plastry schabu
- 1 jajko
- bułka tarta
- sól
- pieprz
- pół łyżeczki kucharka meksykańskiego
- olej

Wykonanie :

Plastry, kawałki schabu rozbiłam sobie, rozklepałam tłuczkiem.

Jajko rozbełtałam z kucharkiem.Każdy z kotletów obtoczyłam w jajku i bułce tartej.


Smażyłam z obu stron na patelni z wcześniej rozgrzanym olejem na średnim ogniu.W trakcie smażenia posoliłam i posypałam pieprzem mięso z obu stron.
Ot cała filozofia. I nawet nie udało mi się niczego zepsuć podczas tej świetnie znanej w każdym polskim domu czynności, a ja potrafię skiepścić nawet tak prosty w wykonaniu przepis, ale tym razem obyło się bez wpadek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz