czwartek, 6 grudnia 2012

Zawijasy schabowe z wędliną drobiową i żółtym serem w środku.

Zawijasy powstały w ramach dzisiejszego obiadu.Takie urozmaicenie tradycyjnego schaboszczaka.

Składniki:

- 2 kawałki,plastry średniej grubości schabu
- 2 plastry wędliny drobiowej
- 2 plastry sera żółtego
- 1 jajko
- bułka tarta
- olej
- sól
- pieprz czarny mielony
- chili

Wykonanie:

Kawałki mięsa rozbiłam tłuczkiem,żeby były cieńsze.Posypałam je od wewnątrz solą,pieprzem i chili.


Na każdym kawałku mięsa położyłam plaster wędliny,a na niego plaster żółtego sera.



 Zwinęłam mięso w rulonik.


Gdyby się nie chciały trzymać zawsze można sobie pomóc wykałaczką.U mnie obyło się bez wbijania dodatkowych ciał obcych w zawijasy.
Zawijasy obtaczałam w jajku i bułce tartej.


Smażyłam zawijasy z obu stron na niedużym ogniu nie żałując oleju.Pod koniec smażenia jeszcze odrobinkę je posoliłam.

I gotowe.Jeszcze nie pożarte czekają obiadowego czasu,ale narobiły sporo zapachu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz