niedziela, 3 lutego 2013

Pierś z kurczaka smażona na kostce rosołowej.

W ramach przygotowania szybkiego obiadu skorzystałam z patentu przedstawianego w reklamie Knorra, która prezentowała ekspresowe przyrządzenie piersi z kurczaka w banalny,a jak smaczny sposób dając przyjemny dla podniebienia i oka efekt.


Składniki:

- 1 średnia pierś z kurczaka
- oliwa z oliwek
- 1 kostka rosołowa(użyłam drobiowej)

Wykonanie:

Do w miarę głębokiego naczynia wlałam trochę oliwy z oliwek i dołożyłam kostkę rosołową.


Roztarłam kostkę z oliwą tak,aby powstało coś na rodzaj jednolitej mazi,pasty.


Powstałą oliwno - kostkową marynatą nacierałam pierś z kurczaka tak,aby był nią cały umazany,pokryty.


Smażyłam kurczaka z obu stron na dobrze rozgrzanej teflonowej patelni już bez dodatku żadnego tłuszczu.



Minimum składników i pracy,a maksimum zadowolenia i smaku.Nie trzeba już nic dosalać,doprawiać. Kostka rosołowa jest sama w sobie tak skomponowana,że zapewni odpowiednie doprawienie, aromat i efekt smakowy.
Mięso wyszło delikatne,przyjemne w smaku, było chrupkie z zewnątrz, a mięciutkie w środku.Łatwy sposób na prostą w przygotowaniu,a smaczną porcję chudego mięsa do obiadu.

1 komentarz:

  1. Można filety rozbić, natrzeć marynata i czy można przełożyć w bułkę tartej ?

    OdpowiedzUsuń