sobota, 10 maja 2014

Współpraca z Gojishop.

Wczoraj późnym popołudniem sympatyczna Pani z poczty polskiej, która dostarcza większe i szybkie paczki,doręczyła mi przesyłkę z produktami od sklepu internetowego gojishop (http://gojishop.pl). W tym tygodniu nawiązałam ze sklepem współpracę,w ramach której sama mogłam wybrać dla siebie produkty do testów i recenzji. Paczka przyszła w tempie błyskawicznym,dobrze zapakowana i zabezpieczona na czas podróży.

Wybrałam z bogatego asortymentu sklepu:

- 600g jagód goji(2 paczki po 250g i jedna paczka po 100g)
- 2 opakowania bio żurawiny-2 x 100g
- opakowanie 100g morwy białej bio
- opakowanie 100g moreli bio
- opakowanie 50g jagód leśnych bio

Mam już wiele pomysłów jak wykorzystać otrzymane produkty, myślę,że powstaną z nich zdrowe i pyszne smakowitości.Jestem pod ogromnym wrażeniem faktu jak wiele cennych wartości mają wszystkie produkty,które można zakupić poprzez stronę sklepu gojishop(http://gojishop.pl).Zwłaszcza jestem pozytywnie oszołomiona bogactwem właściwości jagód goji(wątek ten szerzej rozwinę w kolejnych postach).Jagody goji już zaczęliśmy podjadać,są pyszne same,jak i pasują do jogurtów,koktajli, musli,czy owocowych sałatek.

Zachęcam do odwiedzenia strony sklepu-http://gojishop.pl.Sklep posiada w asortymencie szeroką gamę zdrowych,ekologicznych produktów poczynając od bazowego towaru-jagód goji,aż przez inne produkty jak suszone owoce,orzechy,nasiona,można tam także znaleźć oleje,soki,herbaty.Jest w czym wybierać.Wszystkie produkty są świetnej jakości,zostały solidnie opakowane.Bardzo cieszę się z tej współpracy,piątkowa paczka od gojishop to stanowczo pakunek pełen zdrowia,pełen wartościowych produktów,które inspirują do przygotowywania pożywnych,odżywczych posiłków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz