piątek, 16 sierpnia 2013

Współpraca z marką Celebro.

Zawiniłam...i z tytułu owej"winy"dostałam wspaniały prezent w postaci 6 butelek win,otwieraczy do owych win,książeczek z przepisami i polarowej bluzy.Jakoś tak mało logicznie to by mogło się wydawać owa sytuacja się przedstawia,bo za winę z reguły przysługuje kara,a tutaj u mnie pokaźna nagroda.Oczywiście owa wina jest jak najbardziej przewrotnie użytym sformułowaniem, jedynie dla żartobliwego wyrazu.Udało mi się po prostu,z czego się ogromnie cieszę,nawiązać współpracę z firmą Celebro,której domeną są wina.Otrzymałam 5 rodzajów wina,będę je testować.Fajne jest to,że na każdym z win jest wskazane,są oznaczenia,do jakich potraw najlepiej poszczególne wino podawać,to bardzo pomocne, zwłaszcza dla kogoś,kto jak ja lubi wino,a nie do końca wie,który gatunek z jakim posiłkiem łączyć,do czego je podać,by było to zestawienie adekwatne,smaczne,by wino podkreślało smak potrawy, wydobywało aromat i smakową esencję z jedzenia,pysznie się z jedzeniem komponowało.Zatem oprócz smakowania win będę się także doinformowywała z czym dane wino najstosowniej konsumować.Już sama nazwa wina mnie zachęca do ich spróbowania Celebro niczym celebrować,czyli już z nazwy trunek pozytywnie się kojarzy,z przyjemnym celebrowaniem miłych momentów.
Więcej o firmie Celebro i jej ofercie można dowiedzieć się na stronie www.celebro.com.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz