sobota, 9 listopada 2013

Jajecznica z pieczarkami i serem żółtym z dodatkiem przyprawy Royal Brand.

Jajecznica to i dobre sycące śniadanie i w porządku opcja na solidną,niezbyt późną kolację.U mnie w ramach sobotniego śniadania dodającego masy energii pojawiła się aromatyczna jajecznica ze smakowitymi dodatkami dosmaczona przyprawą do jajecznicy z pieczarkami Royal Brand(sobota to dla mnie zawsze dzień dość pracowity,pełen domowych porządków i wszelakich "gospodarczych"czynności,więc siła i wigor do działania jaki da poranne pożywienie ogromnie się przyda).

Składniki:

- 5 sporych pieczarek
- 3 jajka
- 2 plastry żółtego sera
- 0,5 łyżki masła
- 2 łyżki przyprawy do jajecznicy z pieczarkami Royal Brand
- tymianek
- sól
- pieprz ziołowy

Wykonanie:

Opłukane i osuszone pieczarki pokroiłam na mniejsze,ale niezbyt drobne kawałki.Na patelni rozpuściłam masło i dodałam do niego pieczarki.Podsmażałam pieczarki na maśle,na niedużym ogniu w trakcie podsmażania odrobinę je soląc.


Gdy pieczarki się podsmażały(od czasu do czasu trzeba je na patelni zamieszać,by się nie przypaliły)do głębokiego talerza wbiłam jajka i dodałam do nich porwany na mniejsze kawałki żółty ser.


Do jajek i sera dosypałam przyprawę do jajecznicy,tymianek i sporą szczyptę ziołowego pieprzu.


Gdy pieczarki się podsmażyły dodałam do nich jajeczną zawartość talerza.


Wszystkie składniki razem podsmażałam mieszając je,łącząc ze sobą za pomocą drewnianej łopatki do momentu,aż jajka się ścięły i powstała smakowita jajecznica.Na sam koniec dosoliłam jeszcze tylko jajecznicę odrobinę do smaku,przełożyłam gotową jajecznicę na talerz i gotowe do jedzenia.

Jajecznica pachniała bardzo aromatycznie i zachęcająco i była świetna w smaku,intensywnie doprawiona,przyprawy zapewniły jej wyrazisty smak i zapach,maślane pieczarki wzbogaciły posmak,a żółty ser przyjemnie się ciągnął przy nabieraniu kolejnych kęsów,porcji jajecznicy widelcem.Taka jajecznica to świetna opcja na dobry,udany początek dnia,a wartościowe śniadanie nakręca do produktywnego działania.Śniadanie skonsumowane,zatem czas do roboty,będzie okazja żeby spalić tą porcję kalorii.

Do dosmaczenia jajecznicy użyłam przyprawy firmy Royal Brand (http://www.royal-brand.pl).Użyłam mieszanki przypraw typowo skomponowanej,przeznaczonej do przygotowania pieczarkowej jajecznicy(mieszanki przypraw do jajecznicy z pieczarkami przeznaczonej na 4 porcje).


Owa mieszanka przypraw to produkt całkowicie naturalny,nie zawierający glutaminianu sodu.W jej skład wchodzi zielona papryka,suszona cebula,suszone pomidory,papryka czerwona, pieczarki liofilizowane i papryka chili.Mieszanka już na pierwszy rzut oka wygląda ciekawie,genialnie pachnie,świetnie dosmaczyła śniadaniową jajecznicę i sprawiła,że była ona pysznym posiłkiem na start.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz