poniedziałek, 25 listopada 2013

Współpraca z Ziołowym Zakątkiem.

Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka,którą dostałam w ramach współpracy ze sklepem "Ziołowy Zakątek" (http://www.ziolowyzakatek.sklep.pl).Sklep posiada ogromną ofertę wszelakich ziół,przypraw,herbat,znajdziecie tam także miody i oleje,pełno w nim zdrowych różności,ekologicznych i naturalnych produktów,które przydadzą się w kucharzeniu oraz pomogą dbać o zdrowie.
Otrzymałam produkty,które sama mogłam sobie wybrać.


Jako kawowy maniak zdecydowałam się na podlaską przyprawę do kawy,herbatkę zodiakalną(strzelca-bo to mój znak zodiaku),suszoną cebulę(bo bardzo lubię tą przyprawę,dodaję ją do różnorakich potraw,świetnie dosmacza posiłki)oraz na mak niebieski(przyda się do wypieków,bo święta nadchodzą wielkimi krokami).
Nowy tydzień rozpoczął się przyjemnym prezentem(taki chyba przedwczesny Mikołaj),zabieram się zatem za testowanie tych ciekawych i naturalnych produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz