czwartek, 25 lipca 2013

PartyDIP cynamonowy do dań słodkich i deserów Prymat.

Sezon truskawkowy już minął niestety,a ja dalej mam truskawkowy niedosyt,który obecnie rekompensuję sobie pochłaniając obłędne ilości wiśni.Na ostatnie truskawkowe podrygi testowałam dip Prymatu do dań słodkich,skusił mnie ze sklepowej półki,więc zawinęłam go(oczywiście nie dosłownie,płacąc uprzednio za niego równowartość około 1zł w kasie)do domu,by go uskutecznić w przestrzeni kuchennej.


 Składniki:

- 1 opakowanie PartyDIP cynamonowy(do dań słodkich i deserów)
- 4 łyżki(dość czubate)jogurtu naturalnego
- truskawki

Wykonanie:

Przesypać dip z opakowania do kubka i dodać do niego jogurt naturalny.Wszystko dokładnie wymieszać i gotowe.Minimum pracy,a efekt gwarantowany:). 


Ja z dipem jadłam truskawki,ale można sobie z jego dodatkiem zjadać dowolne składniki-ulubione owoce,czy chrupki kukurydziane, ryżowe wafle,czy cokolwiek kto woli.Można użyć go także jako bonus do słodkich dań-przykładowo do polania naleśników,pierogów na słodko,czy knedli ze słodkim farszem,wszelakich racuszków, placków.
Mi osobiście dip zasmakował,lubię tego typu smaki,chociaż szczerze to dip jest bardziej o smaku korzennym,ma zdecydowany posmak piernika,cynamon też się wyczuwa,ale nie tylko,nie jest to smak wiodący,wyraźnie przebija się natomiast kardamon.Dip w składzie ma kardamon,cynamon,kurkumę,gałkę muszkatołową, goździki,zatem za sprawą owych intensywnych przypraw jest mocno wyrazisty,moim skromnym zdaniem znacznie lepsze byłoby określenie go jako korzenny niżeli cynamonowy.Jeśli ktoś lubi takie intensywne korzenne smaki to z pewnością mu owy dip posmakuje.Ja jestem za,smak mi odpowiadał i jeszcze nie raz ową saszetkę zakupię i pochłonę w różnorakim zestawieniu.Teraz tylko chcę wypróbować jeszcze dipy tej firmy na słono i ostro,żeby wyrobić sobie na ich temat opinię,a jest ich kilka,więc będzie co degustować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz