wtorek, 19 marca 2013

Kawa a'la "Cafe Noisette".

Wszystko co się kawą zwie lub też kawowe jest ja bardzo chętnie, jako smakosz kawowy-a raczej maniak kawowy,wypróbuję, pochłonę.Tym razem degustowałam kawę z przepisu proponowanego przez firmę BRITA produkującą filtry na wodę.Już przy pierwszym "rzucie oka"na składniki niezbędne do przygotowania owego kawowego naparu,napoju wiedziałam,że będzie to coś smakowitego.

 Składniki:

- 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
- gorąca woda
- 2 łyżeczki cukru
- 5 łyżeczek śmietanki,mleczka do kawy
- 1-1,5 kieliszka wiśniówki

Wykonanie:

Kawę rozpuszczalną zalałam gorącą wodą,posłodziłam i zamieszałam.


Do zaparzonej kawy dolałam mleczko,śmietankę do kawy(dodałam taką z kartoniku).Do kawy dolałam wiśniówkę(używałam wiśniowej Soplicy).


Zamieszałam wszystko i gotowe do smakowania.


Taka kawa "z prądem".Bardzo ciekawy efekt nadał ten"prąd".Wiśniowka nadaje kawie świetny posmak,o aromacie nie wspominając.Jej smak nieodzownie kojarzy się z wiśniowymi czekoladkami,tymi z płynnym nadzieniem.Jest to zatem dobry zastępnik-myślę,że mniej kaloryczny niżeli owe bombonierkowe czekoladki,którym również ciężko się czasami oprzeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz