środa, 20 marca 2013

Kurczak w sosie śmietanowo-ziołowym Pomysł na...Winiary.

Dzisiaj do obiadu wspomogłam się pewnym ułatwiaczem,a mianowicie gotowym"Pomysłem na..."Winiary.Wiem,wiem,że rożne są opinie odnośnie takich rozwiązań wykorzystywanych do posiłku,czy deseru,jest wiele niepochlebnych zdań,gdy ktoś sięga po taki gotowiec.Ale nie robimy tego przecież stale,codziennie,jedynie okazjonalnie,sporadycznie.W takich awaryjnych sytuacjach owe rozwiązanie świetnie się sprawdza.I mnie dzisiaj poratowała taka paczuszka,bo szczerze powiedziawszy to w dniu dzisiejszym jakoś mi się nie składa na pitraszenie.Zdecydowałam się na dodatek do kurczaka,bo to dość chude mięso,więc jest możliwość,że danie będzie bardziej dietetyczne,lekkie.Dodatkowo podmieniłam śmietanę,którą należało dodać wedle opisu przygotowania "Pomysłu",na jogurt,co by też bardziej lekkostrawnie było.

Składniki: 

- 2 średnie piersi z kurczaka
- 200ml jogurtu naturalnego
- 200ml wody
- Pomysł na...kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym Winiary.

Wykonanie: 

Kurczaka opłukałam,osuszyłam i pokroiłam na nieduże kawałki.


Jogurt naturalny połączyłam z wodą i otrzymany płyn zmieszałam z zawartością saszetki,z opakowaniem"Pomysłu".




Pokrojonego wcześniej kurczaka podsmażałam na patelni bez dodatku oleju.Gdy mięso zmieniło kolor,podsmażyło się dodałam"Pomysł" wymieszany z jogurtem i wodą.



 Przykryłam patelnię z całą zawartością pokrywką i przez chwilę jeszcze wszystko podduszałam na niedużym płomieniu.

Po chwili zdjęłam pokrywkę,zamieszałam i gotowe. 


Sos właściwie zgęstniał.Zjedliśmy owy sosik z kurczakiem z ziemniakami.Taki obiad z pewnością nasyci,a nie będzie zbyt ciężki dla żołądka.Nie trzeba już samemu nic dodawać,dosalać, doprawiać.Takie gotowce są pomocne,gdy chce się zrobić coś na szybko.Ja posiłkuję się czasem takimi paczuszkami,gdy przechodzę na dietę i robię obiad dla Męża,jak nie jem tego co on,to wtedy wykorzystuję do potrawy taki pakiecik i wiem,że danie jest w porządku przyprawione,mimo,że sama go nie próbowałam,nie doprawiałam do smaku.Danie nam smakowało,było aromatyczne i przyjemne w smaku,coś na ciepło,ale nie ciężkostrawnie.Jest to przyjemna alternatywa w trakcie codziennego gotowania,odmiana dla samodzielnie przygotowanego obiadu,na sporadyczne okazje,od czasu do czasu w ramach urozmaicenia.Smak na plus,szybkie w przygotowaniu,także jestem zadowolona,że ową propozycję wypróbowałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz