środa, 13 marca 2013

Koktajl truskawkowo - grejpfrutowy.

Płynna porcja witaminek.Koktajl dostarczy słodyczy,a nie przemyci kalorii.Lekki,przyjemny,o sympatycznym kolorze,dobry do sączenia przez słomkę.Można sobie do słomki dorzucić palemkę,jeśli ktoś posiada upodobania rodem Fiony ze Shreka która:"uwielbiała drinki z palemką i malowanie paznokci"-ja jestem za,przychylam się do upodobań ogrowo-człowieczej istoty,po części się z nią identyfikując.

Składniki:

- 1 grejpfrut
- 12 truskawek(miałam mrożone,które rozmroziłam :))
- 100g jogurtu truskawkowego
- 1 łyżeczka cukru waniliowego

Wykonanie:

Grejpfruta obrałam ze skórki,jego cząstki pokroiłam na mniejsze kawałki i wrzuciłam do plastikowego naczynia.


Do grejpfruta dodałam truskawki,a następnie do owoców dolałam jogurt truskawkowy i dosypałam cukier waniliowy.


  
Wszystkie składniki zmiksowałam blenderem.

Przelałam koktajl do kufelka i gotowe.

Koktajl najlepiej wypijać zaraz po przygotowaniu.Wyszedł bardzo smaczny,ma zrównoważony smak-słodki dzięki truskawkowym składnikom,a z lekką,przyjemną nutką goryczy za sprawą grejpfruta.Wiadomo powszechnie,że grejpfrut to jeden z najbardziej dietetycznych owoców i wspomagaczy diety,gdyż wpływa korzystnie na spalanie tłuszczu,efektywnie działa przy dietowaniu.To owoc,który ma masę pozytywnych walorów,warto zatem jak najczęściej coś z niego przygotowywać,na pewno wyjdzie to każdemu na korzyść pod względem zdrowia i urody.Zatem owy koktajl,którego jednym z bazowych dodatków jest grejpfrut zdobywa dodatkowe plusy za nazwijmy to pozytywne oddziaływanie na organizm,jak i świetny smak.A truskawki chyba większość osób lubi,ja przynajmniej bardzo,więc w każdej kompozycji sprawdzą się smakowicie.Koktajl wyszedł bardzo smaczny,jest orzeźwiający, lekki,a jednocześnie potrafi naprawdę porządnie nasycić.


Embed_skmxx7ll966blyv2hfqhmfojvkxbtwzz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz